Leiss Fitness - studio dobrego ruchu!

FITNESS


JOGA

Zadaniem hatha jogi, jako techniki wspierającej rehabilitację, jest stopniowa modyfikacja wzorca ruchowego, jego rozpoznanie oraz dobranie optymalnych narzędzi (odpowiednich wariantów asan) do doraźnego lub systematycznego stosowania. Uczestnicy zajęć stopniowo wzmacniają i uelastyczniają ciało. Łatwiej tez dostrzegają mnogość czynników wpływających na ich zdrowie oraz samopoczucie.

INDOOR CYCLING

Już dziesięć lat dzielimy się z Wami radością i energią, którą daje trening na rowerach Tomahawk. Bezpieczeństwo i komfort tych zajęć czynią je dostępnymi praktycznie dla każdego, a korzyści dla kondycji i zdrowia płynące z nich trudno przecenić. Zapraszamy na jedyne w swoim rodzaju przeżycie!!!

ZUMBA

Zumba – taniec zainspirowany połączeniem elementów tańców latynoamerykańskich oraz elementów fitness. Został opracowany przez tancerza i choreografa Alberto „Beto” Pereza w Kolumbii w latach 90. XX wieku.

Zumba zawiera w sobie elementy tańca i aerobiku. Choreografia Zumby łączy hip-hop, soca, samba, salsa, merengue, mambo, sztuki walki, oraz elementy Bollywood i tańca brzucha. Wykorzystywane są także elementy treningu siłowego.
Zajęcia skierowane do osób otwartych na nowe wyzwania, gotowych na dobrą zabawę połączoną z wysiłkiem pracy nad sobą pod pod okiem profesjonalisty. Zatem dla Ciebie!

TAI CHI

W wyniku popularyzacji zdrowotnych aspektów Tai Chi zarówno uczniowie stylu Yang jak i obu stylów Wu (Wu Yuxiang i Wu Jianquan) poznają głównie „dużą” formę o powolnych, zrelaksowanych ruchach co w ciągu dziesiątek lat ukształtowało obraz Tai Chi jako głównie systemu zdrowotnego, bez walorów bojowych. Ruchy tradycyjnej formy stylu Wu są wąsko „przeplatane”, zrelaksowane, spokojne i naturalne. Poprzez swoją zwartość i oszczędność są bardzo zwinne i skoncentrowane na nieustannej ciągłości przemian odwiecznych energii Yin i Yang.

MUAY THAI

MUAY THAI (BOKS TAJSKI, taj., มวยไทย) – sport walki oraz sztuka walki kładąca nacisk na walkę w pełnym kontakcie. System uczy stosowania wszystkich 9 naturalnych broni jakie posiada zawodnik: (2 łokcie, 2 kolana, 2 pięści, 2 nogi + wykorzystanie głowy jako broni w walce). Wizytówką systemu są okrężne kopnięcia zwłaszcza niskie kopnięcie na udo zwane z ang. low-kick. uderzane golenią, rzadziej stopą oraz walka w klinczu.
Ze względu na relatywną prostotę i tryb treningowy, efekty treningu są tutaj widoczne stosunku szybko w porównaniu do innych systemów. Na zajęciach już od pierwszego treningu uczone techniki są ćwiczone z partnerem i na workach.

PŁASKI BRZUCH
STEP

Step – zajęcia prowadzone z wykorzystaniem platformy-stepu, oparte na wysiłku aerobowym i układach choreograficznych.
Zajęcia poprawiają koordynacje i pamięć ruchową, a również kształtują i wzmacniają dolne części ciała.

BODY ART
PILATES

Pilates – system ćwiczeń fizycznych wymyślony na początku XX wieku przez Niemca Josefa Humbertusa Pilatesa, którego celem miało być rozciągnięcie i uelastycznienie wszystkich mięśni ciała. System pilates to połączenie jogi, baletu i ćwiczeń izometrycznych. Według założeń Pilatesa, metoda ta przyczyniać się ma do: wzmocnienia mięśni bez ich nadmiernego rozbudowania, odciążenia kręgosłupa, poprawy postawy, uelastycznienia ciała, obniżenia poziomu stresu oraz ogólnej poprawy zdrowia osób ćwiczących.